Historien om et brækket håndtag
Sidst på sæsonen i år brækkede det gule håndtag i bagbord dækskasse (som styrer vandtilførsel til service pumpen).
Carsten Faaborg påtog sig opgaven at finde et nyt...
Sidst på sæsonen i år brækkede det gule håndtag i
bagbord dækskasse (som styrer vandtilførsel til service
pumpen).
Carsten Faaborg påtog sig opgaven at finde et nyt, men det viste
sig faktisk ikke at være så nemt. Ihvertfald var det ikke
tiolgængeligt i lokalområdet.
Carsten undersøgte håndtagets oprindelse, og fandt frem til en
fabrik i Italien - Siral, der oprindeligt havde produceret det
gamle håndtag.
I ledtog med Brenda fik Carsten startet en god korrespondence
med en kontaktperson hos Siral, Atillio, og han blev præsenteret
for vores problem, venligt ledsaget af masser af information og
billeder af Jensine. Atillio syntes vores projekt med Jensine var
så godt, at han kvit og frit sendte os et par nye håndtag som
Carsten nu har monteret.
En dejlig historie der endnu engang viser at vi har et skønt
projekt kørende med Jensine, og at vi har en masse gode medlemmer
der til altid er klar til at yde en indsats til gavn for os
alle.
Du kan kigge på Sirals seneste nyhedsbrev (på engelsk) som kort
beskriver historien her:
Siral newsletter
22. november 2010, Administrator